Levering & fragt

Levering

Afgives ordren inden kl. 12 på hverdage, vil vi bestræbe os på at afsende ordren fra vores hovedlager samme dag. Det betyder at leveringstiden typisk er 1-2 hverdage uanset hvilken forsendelsesmetode du vælger. Du modtager også et Track & Trace nummer, så du kan spore din pakke.

Du kan vælge imellem følgende leveringsformer:

1. Post Danmark (pakkelevering til din private adresse)
2. GLS (pakkelevering til din arbejdsplads)
3. Afhentning hos din lokale Seiko Specialist

Hvis du skal have afkortet lænken på dit nye ur, kan du med fordel vælge at afhente uret hos din lokale Ur Specialist, og få det ordnet med det samme.

Spørgsmål vedr. levering
Post Danmark kundeservice tlf.: 70 70 70 30
GLS kundeservice: tlf. 76 33 11 11
eller direkte til os.


Kan jeg afhente varen hos Jer?

Nej, men du kan afhente den i en af vore 65 butikker.

 

Fragtpriser

Ved køb over kr. 500,-:
Post Nord: kr. 0,-
GLS (levering til arbejdsplads): kr. 0,-
Afhentning i butik: kr. 0,-
Levering til Grønland: kr. 244,-
Levering til Færørerne: kr. 242,-

Ved køb under kr. 500,-:
Post Nord: kr. 30,-
GLS (levering til arbejdsplads): kr. 30,-
Afhentning i butik: kr. 0,-
Levering til Grønland: kr. 244,-
Levering til Færørerne: kr. 242,-

Vi sender kun til adresser i Danmark, Grønland & Færøerne.

Skulle varen være beskadiget eller forsvundet under transporten til kunden er ur-specialist.dk betalingsansvarlig. Du må dog give besked om forsinkelsen til vores kundeservice indenfor rimelig tid (maks. 2 uger). Skulle du vælge at tilbagesende varen til ur-specialist.dk, er det dig som er økonomisk ansvarlig for at pakke kommer frem til os i ubeskadiget tilstand.